بازاریابی دیجیتال مجموعهای از فعالیتهاست که در کنار هم باعث رشد و توسعه کسب کار شما میشوند.فعالیت در شبکههای اجتماعی بخش مهمیاز بازاریابی دیجیتال است. شما باید مزایا و مشکلات هر شبکه اجتماعی را بشناسید و بر اساس آن مناسب ترین شبکه اجتماعی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید و این قطعا به معنی تنها فعالیت در یک کانال و نادیده گرفتن سایر شبکههای اجتماعی نیست.
منظور از مدیریت شبکههای اجتماعی مدیریت تعاملهای آنلاین و تولید محتوای مناسب برای کانالهایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکداین و پینترست است. این کار تنها شامل ارسال پست در این شبکهها نیست، شما باید بصورت منظم، پستهایی که برای کاربرانتان جذاب است تولید و منتشر کنید، به سوالهای آنها پاسخ دهید و از این فرصت برای پیدا کردن مشتریان بالقوه و جدید استفاده کنید. با افزایش فالور، افزایش شناخت از برند شما و نهایتا افزایش فروش اتفاق میافتد.
بازدید : 294
پنجشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 0:37